Klick&Fredag-dagen! :D

Igår efter jobbet kom kära Mirre o tog en kaffe eller te rättare sagt...
Hon hade massa vita, mystiska prickar i ansiktet ;) blev lite rädd där ett tag..
Sen drog ja hemåt o gick med hunden.. var tvungen o röra lite på mig föfän..

De hände en grej igår me..
först en dålig, de ringde från comforta o sa att de bara "blir tal om" 2veckor för mig o
Sandra där, hmm lite lama e dem där.. först mer än tre veckor o natt v.30.. sen inte natt v.30 och
ist bara 3 veckor, meen nu 2veckor..
men vet ni va? ja ska nog inte sörja alltför längre, för det kom in en snäll man i kiosken igår..
och mer än så kan ja inte berätta nu.. men vi får se, vi får se :) mer uppdatering om de nästa vecka typ..
YEHA!!!

Nu ska ja häva i mig sista kaffet o sen fixa till mig o dra till jobbet.. 9-14, sista jobbdagen på konfekthörnan..
sen drar ja o Daniel till stan en sväng..måste köpa lite grejor..

och ikväll blire no fotboll me Mirre&sandra :) trevligt värre..

Ha d gött!





Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-08 @ 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0