Grattis Addi!

"Gone baby gone" hyrde vi igårkväll.. o den va nog inte så bra?
Särskilt med tanke på att ja somnade ifrån den två ggr..
somnade vid tolv o vaknade halv elva när tobbe ringde o väckte oss..
vilken jävla tur..
ja hade stängt av alarmet o hela faderullan ju..
Får skylla på den första hårda industriveckan.. som visst tar kööl på mig ;)

Nu har Daniel dratt te stan me lite kompisar o ja drar nog hem en sväng o firar lillebrorsan som fyller hela 16-år ida.. naaw! Han e inte så liten längre varken i ålder eller längd.. det vill säga typ längst i familjen (!)
Hoppas att moder min bjuder på det obligatoriska kaffet? Gå en sväng med hunden me kanske?
Ja nu packar ja mina fotbollsgrejor å sticker hemåt..


Ikväll ska ja träffa min kusin :) ska bli kul, var flera veckor sen.. 3? A tiden springer iväg.. Efter matchen som jag också ska spela idag vid tre så kommer ja no va hungrig som ett svin.. så vi hade väl tänkt oss att käka o sen gå på bio å svulla godis.."kan vi unna oss" ) (haha) de låter perfekt för mig..

Ha d fint me er apor!

Kommentarer
Postat av: sandra kusin

ja flöt ja fast detta va inte flötigare än det jag brukar äta. Och madde jag har ju tagit studenten och då säger man väl fattig student?! ha där du! Jaså vart då ja det kan jag väll är det lätt att få där? Du får ju berätta mer sen då :) Ja vi ses ikväll puss.

2008-08-16 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0