Första dagen på jobbet..

Damn va seg  man kan bli av lite industrijobb..
Eller lite o lite, 8 timmars jobb.. ja e helt slut..
Druckit feeet kaffekopp nu, men nu ska ja göra något som ja inte gjort på månader o dar.. ta mig en 20minutare.. Tupplur!
Sen ska ja göra tonfisksallad.. Kan ju fixa recept på de me så kan du göra de Pippi ;)

Får se om de blir fotboll eller gym ikväll.. Nu tänker ja bara på sömn..  hehe..


OCH:
GRATTIS JONNA KARAM.. SOM TOG KÖRKORT IDAG :D passa er på gatorna nu för fan!!!!


I´ll be back!




Kommentarer
Postat av: camilla

hej å akta knäet. gööt tonfisksallad blev nu sugen på dä gööööt.ha dä bra på jobbet. kram mamma. candie längtar efter sin darling madde. så fort jag säger madde går hon till dörren, kom snart hit. kräm.

2008-08-11 @ 19:29:57
Postat av: sandra

Jaså ny blev jag nyfiken :) Ne jag gör nog inget :) ska vi hitta på nått? puss

2008-08-11 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0