Erkännade: jag är beroende!

Ja gjorde de verkligen idag, jag trodde inte jag skulle klara av de, men tydligen så är jag beroende?

En efter en la av och sen va ja bara tvungen ändå.. att ha mer.. kan inte jobba annars, kan inte ens hålla uppe mina ögon för de blir så konstigt utan den..

Trodde aldrig att de skulle gå såå långt.. Men nu e de visst så.. bara o gilla läget.. är man beroende så e man..
ja vet att ja inte borde meen ja gick o snackade me en kille o frågade om han kunde fixa till mig..
sa hur många som lagt av o att ja måste ha ändå, kan inte vänta till ja kommer hem.. liksom de e nu på jobbet man behöver de som mest.. går alltid att få tag på annars, men inte där framför alla maskiner..nu e man som mest sugen liksom..

Såå vi snackade lite om allt o ingenting o ja kollade ut så min skiftledare inte skulle bli alltför uppmärksam på min smitning in till denna kille för att fixa "det".. hon såg inget..  ja var tvungen o testa att de verkligen funkade innan ja gick tillbaka till mitt.. men såklart funkade de icke.. så han fixade o trixade.. seen mina vänner, seen..

Jag fick lida ändå en stund, men de va de värt.. De va de såååå värt att göra..
Att lyssna på klassisk musik o en man från irak som plonkade på nåt konstigt instrument i flera minuter, samtidigt som folk applåderade varje minut.. JA de va värt varenda applåd.. att ja slapp stå där o jobba utan musik i mina öron ;)
För sen efter cirkus en timma, gick te till och med att få in P3 ;)

Maximal otur får man visst ha ibland, eller?
Kl halv sju, efter en halvtimmas jobb dog första mp3:n, gick o hämtade reservmp3:n i jackan (jaa ja har en sådan (A))
MEEN mina vänner den dog en halvtimme senare.. om ja gav upp? Hell NO!! Ja gick tillbaka till jackan o hämtade ett nytt batteri (ja ja är förberedd), var de ett uppladdat batteri?? Klart som fan ja inte hade sådan tur..
Med bestämda steg gick ja in till Jakob o frågade efter såna kopor me radio i..
han tog ner ett sista par till mig.. funkade dem? NEJ :)
Han skruvade o skruvade, med hopp om att endast två batterier skulle behöva bytas..  hade han rätt??
Näee han fick skruva upp o byta på andra sidan/luren me.. hahaha..
ja orkar fan inte mer ;)
MEN sen var ja me musik resten av de två (!) timmarna!

Kommentarer
Postat av: camilla

hej höpp, vart tog madde vägen hon försvann nån

stans ho ha inte vart hos candie på många dar candie gråter å ylar ho gillar madde sååå. men ho kömmer nog en da. va ha du hittat i tvätten ida

kräm mamma, alex å så klart candie.............









2008-08-13 @ 18:27:40
Postat av: lex

2008-08-13 @ 18:29:33
Postat av: alex

perkele, va gö du syrran imorgon börjar plugget, ida ha jag hoppat studsmatta, så jag känner mej som en gummiboll, hahahahahaha, va gö du. puss å kram så ses vi nån dag. alex.

2008-08-13 @ 18:33:18
Postat av: Titti in the us

vA? vad va du beroende av? :P

puss

2008-08-13 @ 19:17:36
Postat av: Till moderskapet!

haha.. ne du morsan ida har ja inte gjort några större fynd å tvättfronten..

sandra nerd hittade ett par vita yfrontkallingar igår.. hon var glad för de lilla om man säger så ;)



de värsta ja sett ida e la en helt nerblodad (mensad antar ja?) handduk.. som ja som tur va slapp ta i :)

annars så har en viss asiat på jobbet försökt "lura" mig.. så ja ska behöva göra de jobbiga hela tiden.. MEN de satte Heidi stopp för.. mohahahaha..

Hon blev helt paff..

nänänänänän.. B I A T C H!!!!

2008-08-13 @ 21:26:06
Postat av: Till titti!

hahaha ja kanske missade de..

såklart musik.. M U S I K! Går ju för fan inte jobba utan musik..

eller hur?

2008-08-13 @ 21:26:50
Postat av: sandra (kusin)

Antar att det va du som kommenterade innan? Ja först käkar vi sen bio blir mys..Det låter som du har kul på jobbet iaf ;) pusss

2008-08-13 @ 21:52:03
Postat av: sandra (kusin)

förresten så kan vi ta på lördag? Och va inne på msn mer! men jag ringer dig imon puss

2008-08-13 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0