Det har kommit till min kännedom:

Att jag en månad bakåt från och med idag hunnit med:

Sluta mitt gamla jobb på konfekthörnan - gött att testa nytt nu..
Börjat nytt 2-veckors jobb på comforta - de funkar..
Fått jobberbjudande - roligt..
Mitt knä har blivit bättre verkar de som o ja har kunnat träna fotboll! - Mycket bra!!
Fått erbjudande om att kanske leda ett step-pass på Annelies gym- haha skratta inte nu Isabelle..
Slarvat bort en katt ja skulle va kattvakt åt - inte kul, särskilt inte när de e pojkvännens föräldras katt..
Funderat många gånger på att ja känner mig så gammal - 19-årskris någon? Men ja hinner väl? Ja hinner väl både jobba, RESA o plugga innan ja e 30?
Fått aceton över min knappt två månader unga kamera.. - Har drulleförsäkring - tur i oturen!
Just de ja glömde ja säga att ja backade på en bil idag när ja skulle ut o gå med hunden? ne tänkte väl de..
FYFAN! de enda ja hade i huvudet var att backa - för de stod ju ingen bil där när ja parkerade tidigare på morgonen.. MEN nu gjorde de faktiskt de.. och ägaren stod utanför.. typ:
"-Ehh, hej va de din bil?"
Han snackade engelska:
"No worry, no problem, don´t you worry, next time call me ;)"
haha.. sån jefla flyt i oturen hade ja.. inget hände på någons bil..

Nu ska ja snurra min skalle ett var varv innan ja backar nästa gång.. lovar!

Vet ni vad? Nu kom ja på att ja nog haft min laxbit i ugnen lite fööör länge.. kanske en timma? Ops?
Ska springa te han nu!

Sen jobba om en timma.. såå ha d gött!

Kommentarer
Postat av: mirr

du glömde skriva att du har svikit din bästa kompis med, men det kanske du har förträngt redan!

2008-08-20 @ 13:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0