Det bjuds på kyckling!


Idag bjöds det på Stinas örtkyckling.. ugnsgrillade zucchini<--- rättstavat? (hatar felstavningar)
matvete, currysås och en fräsch sallad samt fitnessbaguett o citronvatten..
Mycket nice!

Såå nu får ni fan sluta tjata.. så jobbiga e ni.. bara skriver o kommenterar att jag ska lägga ut mer o mer o mer o mer!
Ja orkar inte mer nu .. okey? ;) Andas!

Nu ska ja soffhänga o sen ska ja till Nord me lite folk ikväll o ha de lite trevligt.. och senare blir filmtajm!


Förresten så börjar ja mitt nya jobb på måndag.. nervöst.. chefen kommer till och med och hämtar mig så får ja åka me han te jobbet (jkpg).. halv sju utanför.. omg va ska ja ha på mig? Va ska ja ha me mig? Mat? Nervis?.. jatack!

Och på tal om tur i tidigare inlägg så var ja sur men glad lika snabbt igår.. de hela utspelades på elgiganten då jag skulle fixa en ny försäkring till kamera för 399 kr men keringen i kassan säger att jag köpt kameran på kampanj, och nu är den 60 kr dyrare och får höjs försäkringen till antingen 599 kr eller 799.. då blev ja jävligt sur o förbannad..

så ja gick ut - men gick in lika snabbt o tänkte väl att ja får ta den dyra jäveln då..
men då ursäktade kassörskan sig o sa att de blev så dumt innan o att de känns dumt för 60kr..
så hon knappade in på sin dator att den var billigare så ja kunde köpa en billigare försäkring me..
Då blev jag glad igen :) bra va?

Ha en skön lördagskväll med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0