Ben & Jerry me!

Godnatt mer er..
nu e de jag som stupar i säng, efter två timmars fotbollsträning, massa tjöt med Carro på vägen hem (hon följde mig (A))
o situps, o smothie &knäckebröd..
ahh o ben&jerrys till filmen jag kollar på me.. "You don´t mess with the Zohan" så jefla klockren film så de finns inte..
Nu e ja mätt o belåten, trött, schleeten o i stort behov av benmassage.. vilken tur att Daniel kommer hem om en timma.. ;)
Surt de kommer bli dessa två veckor att bara "ses" på natten..
Han kommer no bli galen på mig..Han diskade innan jobbet o ja har bara varit hemma i em..
men det ligger bunkar, MINST (ja skojar inte nu) 10 glas,  tallrikar, skålar, muggar, kaffekoppar, och väntar på att få bli diskade.. lite grytor me.. asså vafan sysslar ja me?
Ja låter väl som värsta fetisen.. men ida e de extremt va ja e hungrig..
Mina pääls brukar "klaga/påpeka" att ja äter mkt (okey mest när de gäller popcorn ;) men ja vill också få de klart för dem att min förbränning nog ligger på en massa jävla + för ja e hungrig jämt..
Och som tur är har ja blivit bättre på att lyssna å min kropp Hungrig = ÄT! Oh yes.. me love food!

Okey nu e ja no jävligt trött, bara tjötar o tjötar o tjötar..
Nu är min mp3 full med bra, ny, fresh musik.. och nu ska den fan laddas bra inatt..
ingen bra första dag på jobbet när mp3:n dog efter en kvart.. daamn va surt..
Som tur e har man pli på sin man som kom med en annan mp3 :)

G O D N A T T !

Imorgon ska jag jobba, gymma, på en liten hemlig grej, gå med Candie som visst saknar mig ;) (okey morsan?) och dricka kaffe med Maysan..

Auf wiedersehen!



Kommentarer
Postat av: snord

haha den va ju skitdålig! haha sånt nödslut, typ "hur ska den sluta? ja vet, dom skriker så allt går sönder!" haha cya

2008-08-12 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0