studsade ur sängen!

jaha.. inte kul att vakna upp till snö ;(  hursomhelst.. gick upp vid halv elva ida.. käkade frukost (eller föredrar du frulle isabelle? ;)) goa mackor o te o fil.. nu har ja suttit här ett jävla bra tag, som en annan nerd o skriver för fullt om kristendomen och judendomen.. inte det roligaste man kan tänka sig en lördagförmiddag precis.. men sånt e livet..
om två stackars timmar är det jag som beger mig bortåt mot gamlingarnas tillhåll.. furugården.. för jobb till den martyrliknande tiden 21:30 ikväll.. stackars mig..

innan dess tänkte ja skriva klart iaf en fråga till, eller jämförelse om man vill kalla det såå, ta på mig lite kläder som tål skit ( ;( ) och slänga i mig lite tonfisksallad.. de e no allt ja hinner med..
men ja e inte bitter....


vaknade upp icke bakfull o allt ida.. gött!!

nu ska ja ha kaffe! de e förresten de ja ser fram emot på jobbet.. rasten direkt när man kommer, kaffet vid sju o kaffet sen o när man lagt alla så man kan kolla på tv.. men allt där-i-mellan.. de e fan hårdkörning ofta, de vill ja lova.

ha en angenäm lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0