smotch!

fifan.. ja e helt slut i bena nu.. o trött.. körde bussen hem.. o de var icke så stabilt eftersom hellyseknappen var fucked up så ja fick sitta me lillfingret å hålla in den hela vägen.. haha..
förlorade gjorde vi med me 4-3.. men så e livet.. siffrorna gör ingen rättvisa precis..
god smothie hade ja med att trösta mig med efter matchen iaf..

nyss käkat lite mackor o druckit te.. kollar på nya "sverige pussas & kramas" på 5:an vilket föll mig i smaken..
om cirkus en 20min måste ja ut å köra igen. faan då! måste hämta daniel på aq..
men sen ska ja hem o slänga mig i sängen.. o invänta lite massage..

imorgon blire sovmorgon till kvart i åtta :)
seedan blire boxning vid 9- till halv elva tiden!?
 sedan börjar vi icke förren 13.. utvärdering av Idre ^^

snart helg.. yesyesyes!!!!

heyypa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0