Nu har de gått alldeles för långt!

´fan nu har ja no gått för långt..
mina ögon blinkar till av trötthet hela tiden.. och jag biter som fan i mina tänder.. detta är tydliga tecken på att jag egentligen ska sova..
och köra in den äckliga men ack så nödvändiga skenan i käften så jag kan gnissla på hela natten lång.. tragiskt ;)

nu har jag iaf skrivit två till frågor till religion, som då blev framflyttad till söndagkväll.. men som ja måste skicka in imon troligen.. pga av träningslägret i helgen..
 
imon anländer boking vid lite över åtta.. blir hundspann imorgon på förmiddagen ju.. i svenarumhålan någonstans.... spannend!
sedan är jag leeedig på kvälla.. de e ju knappt så man tror de e sant.. då ska vi fira maysan o käka nåt gött.. ligger faktiskt en mikro i bilen o väntar med ju!

men nu 7bokstavar
godnatt!


ps jag är cphungrig.. längtar efter frulle.. som vanligt. Bästa måltiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0