Kycklingsallad is the shit!

Vart en riktigt göö helg.. med massor av träning, knäproblem ( så bidde långpromenade o styrka de sista för meee ), mycket god mat!!! o frulle.. mums! o allmänt trevligt häng..

men skönt o va hemma nu.. direkt när ja kom hem och lämnat bussen smällde ja i mig lite tacopaj sen drog ja å hämtade upp carro.. vi drog på dansen i skryd.. kul o se..

sen har jag o daniel nyss varit o handlat massa käk.. o nu står han o fixar kycklingsallad med bröd till.. som ska in i micron o bli varmt.. :) mjaoo va gött!!

blir soffhäng o vila nu till kvällen.. är helt mör o slut i kroppen..


ha d finnt!

Kommentarer
Postat av: sandra

jajemen :) ja men kom på torsdag då.Ja och jag är glad att jag får följa med,ska bli såå kul :)

2008-04-20 @ 19:07:40
Postat av: Isa

va var ni där??? jag såg er inte! varför stannade ni inte o hälsade?!! hur tycker ni dem skötte sig då?

du måste ge mig reseptet på den däringa tacopajen du snackar om. låter smaskens!!
pussas

2008-04-20 @ 19:39:00
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0