JAAAA!!!

JAAAAA!!!!!
Ett trevligt mail väntade i min FCinbox! Ett mycket välkommet sådant..
En förfrågan.. om jag kunde komma på en träff angående min jobbansökan som Förskolelärare..
Måtte de gå vägen.. så vet man va man ska göra i i alla fall 6 månader framöver efter student o resa med mera..
SPÄNNANDE!!

jobbat ikväll.. knappt några simmande folk i bassängen.. kändes lite lätt meningslöst att jobba då liksom :P
nu har ja o daniel suttit o filat på de sista.. NU gott folk.. ska ni och jag själv slippa mitt egna jävla tjötiga tjöt om projektarbete o allt omkring de..
(förutom när redovisningen kommer närma sig ;)) haha!
FRIIIIHET! Äntligen!!!!!

Nu blire hopp i säng o längta te frukost ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0