Hoppa i säng med nån..

fotbollsträningen på gräs ikväll satt riktigt fint, särskilt med ett knäskydd på mitt lilla knä =) 
första grästräningen är alltid lika magisk..

nu har vi nyss kikat nästan klart på guldkompassen.. men bidde för tråkig för min del i slutet.. "100 höjdare" e möe bättre ;)

ska fila klart mina naglar sen hoppa i säng (A) oops! med min man..

imon fyller min käre May år.. hur många år exakt vet ja icke.. men hon e en redig ståltant.. och som hon sa själv:
-"Skulle du sätta så många ljus på tårtan skulle du bli fattig"..
:) 89-år.. 89år har ja faktiskt räknat ut nu! kanske man skulle göra en tårta o sätta på hela 89 ljus på? de hade skön i mig varit festligt!!
På torsdag har ja bestämt att de blir lite kalas o då ska ja banni-mej baka en tårta med 89 ljus på!

godnattgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0