Fatcamp nu till helgen!

hallå snacka om no-life här borta i soffan.. suttit sen sju (!) med de här jävla arbetet 27 jävla sidor o nu ska ja skicka in dem.. kl 00:00 ;) då jag får tillbaka min fc tid.. hehe!!

var en trevlig stund hos May innan.. vi fikade o snackade o så..  att hon blev jätteglad för presenten :)

nu har ja även hunnit med att shoppa lite nötter drickor o tidningar inför helgen.. o massa frukt.. bunkrat upp som bara den.. väskorna står rätt så fullpackade om ja får säga de själv här på golvet.. men har en hel del att packa i.. o duscha? o fixa mina nails? ne de hinner ja inte..

men ja e fan lycklig att jag är färdig med denna skiten.. ska bli så jävla gött att trycka på sänd knappen sen..
detta ska firas med en välbehövlig benmassage.. muskelknut for life.. o de känns..

annars vill ja hälsa till mina vännor mirre&nerd att jag hoppas ni klarar ert uppdrag nu till helgen..

godnatt godnatt godnatt.. ska upp om 6 timmar.. käka frulle, irra runt som en galen höna, hämta o köra upp en buss från karlsson till ip.. smidigt slipper ja fixa o dona med annan skjuts :)

mot faaatcamp!!!

HÄÄÄÄJDÅ!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åh, jobbigt att sitta uppe så länge :/ men hoppas inlämningen går bra nu...

2008-04-17 @ 23:30:53
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Marie

Gomorron gomorron, sovit gott? Ha en toppendag idag =)

2008-04-18 @ 07:53:16
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: sandra

Hej gumman:) haft en bra helg? Jo jag undra va gör du denna helgen som kommer? För jag tänkte om du ville hänga med mig, Helen och kanske hennes pojkvän och David, med ut och äta.För fyller ju den 1 maj men de andra kunde inte då. Du kan ju ta med Daniel.Skulle va kul om du hängde med :) p.s glöm inte kollla början till balklänningen på min blogg och säg ärligt va du tycker.

2008-04-20 @ 13:59:32
Postat av: sandra

åhh vad glad jag blir :) På onsdag, kan du då?

2008-04-20 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0