Den brinnande salladen!

idag har ja varit en riktigt störande person.. tjatat o skrattat om/för allt och ingenting.. och varit allmänt jobbig kan ja tänka mig?! men ja har icke hängt läpp för de ;)

efter lunchtime vare projektarbeteredovisning som gällde, inte för mig men för Karin..
tänk va gött att hon har sitt arbetet inlämnat, klart o redovisat.. längtar till den stunden är inne också för mig..

drog hem o hävde i mig lite kaffe, fram o handlade massa saker.. som lök... och morötter o linser o massa annat nice.. detta slutade med att jag gjorde storkok av linssoppa <--- me like!!!

tänkte ja o daniel skulle ha lite mysmiddag såhär i vardagen o köpte ceasarsallad.. komplett sådan med krutonger och dressing, grillad kyckling, baguetter o tomater..
smart som jag är (?) ställde jag glasskålen (!!!!!!) på plattan (!!!!!!!!!!) och satte på fel platta utav misstag(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) detta slutade i en skål som sprack så att glaset flög hej vilt, en uppbrunnen (?) sallad o en man som stod framför spisen o fick de på sig (Daniel) jag blev lite rädd, men mest glad att han icke fick glas i ögat..
Daniel dammsuger spisen : "- hoppas ingen kikar in i fönstret nu, ser mig stå här och dammsuga spisen!!"
hahaha! klockrent!!

sedan vandrade jag iväg mot IP för 90 minuters fotbollsträning, gick förbi may o sa grattis o sådär, vandrade hemåt.. har duschat, druckit/ätit smothie o kollat på House.. så nu kan ja sova med gott samvete.. o läsa min nya sofismode tidning.. de tackar vi för..

imon är det ledighet på schemat, men en klocka som är ställd på 07:00 låter icke så ledighetsaktigt..
spännande?? som fan! nyfiken?


nehe nu väntar min nyduschade man i sängen.. RAAAAOW!!!!
och det viktigaste.. min tidning såklart!

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0