Champinjoner och kartonger & lite sånt!

Hallelåja!
Idag var det allt en icke ansträngande dag i skolan. började kvart över åtta.. UTAN våran lärare.. kollade på två filmer om andra världskriget.. nåja iaf första.. sen fikade vi.. o sen vid tio sprang ja hem..

har varit framme o handlat massa gött.. lax o frukt o morötter för exempel om någon vill veta.. samt ett chokladwienerbröd till mannen min.. snäll som jag är.. 
blidde en timmas vila med mannen i huset.. det satt riktigt fint..

nu har ja bara skrotat runt lite kollat på andra avenyn, strykt kläderna som legat där o väntat cirka en vecka (!) hehe.. de va på tiden de..

nu ska ja skjutsa in laxpaketet i ugnen strax.. min specialare.. med champisar o paprika o cremé fraiché på.. de e fina grejor de.. till detta serveras det potäter o kokta morötter.. OCH spenat! mjaomjao! uppladdning inför matchen..
känner mig springig  i mina ben.. får hoppas de går vägen för dem idag. benen alltså.. a o för laget me då förstås..


På fredag blire : förfest, käk ute, förfest, krogen! oh yes.. de va inte igår de.. de var i förgår.
nerå de va no fan när ja fyllde år eller nåt..skandal!
Hm.. kartonger! drinkar o högklackat.. bara några ledtrådar!


FOOOOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0