B-EKONOMIN!

Vart fan flyger tiden iväg egentligen?
Åkte fram en sväng, handlade lite, hämtade bror..
Lagade kyckling med ris, currysås (varm för omväxlingens skull ;)) och massa god sallad till.. mycket uppskattat!
Jag har skrivit om alla religionerna förutom Hinduismen.. MEN det ska fän bli klart idag!
fattar inte hur jag ska hinna med allt i veckan!?

Mån: Skola till halv fyra, fotbollsträning på kvällen
Tis: Skola till halv tolv, jobba tolv till sju, fotbollsträning
Ons: Skola till halv tolv, fotbollsmatch
Tors: Boxning på morgonen på friluftsliv&ledarskap, genomgång em, slutar väl tre-halv fyra, fotbollsträning på kvällen
Fre: Apu, stan o testa balklänningen, fira Mirremus!?
Lörd: Jobba furugården ;(
Sön: Jobba furugården ;(

Känner mig redan stressad! Men bara att hålla ut.. inte många veckor kvar.. varken till balen, studenten, rhodosresan eller konserten.. Och allt händer i Juni :) de tackar vi för..

För övrigt är Mitt konto länsat... av mig själv.. tror jag..
VART fan flög pengarna iväg?
Okej betalde 1000 till resa, mobilräkning, dansen, idre-resan, lite shopping men liksom jag blir lite lätt rädd för mig själv.. fick 7000 sammanlagt denna månaden o senaste kollen idag var de knappt 300 på kontot :( vem får ja skylla på? vavava?
Ska betala balpaketet innan den 9:e me ju.. så får göra en fuling som vanligt nu för tiden..
föra över från sparkontot!
aja de va allt från B-ekonomin ikväll!

nu är ja kaffe-speedad och ska få lite gjort!

ps vem kom på att det bara ska vara 24 timmar på ett dygn? vavava?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0