20 Sätt att dricka öl på!

 Veckans uppdrag till Sandra och Miriam: dricka öl på följande sätt!


  1. Ur burk
  2. Ur flaska
  3. Ur glas
  4. Ur ölhatt
  5. Plastmugg for the festivalfeeling!
  6. Ur bång <-- Miriam är pro
  7. Ur tratt
  8. Från någon annans mun, får hångla upp den
  9. Direkt från tappen (åk hem till Hellund, egen ölemaskina)
  10. Drick en öl på Martini
  11. Drick mellan någon annan ben (personen med ölen får klämma ihop flaskan/burken mellan låren o den andra får ligga under o "ta emot"
  12. Liggandes i sängen (Joakim kan visa upp sig hur det går till)
  13. Ur någons brevinkast. Alltså någon får stå utanför o hälla ner.. någon annan (Sandra? ;) ) får ligga innanför o öppna upp brevinkastet. Och ta emot...
  14. Hängandes upp och ned någonstans i en ledpark ska man försöka få ner så möe man kan! (ta gärna torsbolekparken, så jag kan sitta i köket, njuta o betrakta)
  15. Öppna en öl och drick till frukost! Jag vet att ni vill båda två
  16. Häv en öl rätt opp&ner
  17. Ölbowla! E du inte så styv på bowling så får du smuggla ned egen öl!
  18. Drick öl till middag
  19. Drick öl till kvällsmat
  20. Drick en öl hemma hos mig som jag bjuder på efter att ni gjort allt detta!!!

image260Sandra tar sats!

image261 two beer!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Isa

haha. ja jag älskar Carl-Einar. han e fan grym!
ja det va i sk-ryd! o det va skitbra!! det gick ju på tv för ett tag sen, men det va mycket bättre live! så surt att det inte va fullsatt.. ni skulle gått!! allt bra annars?

skulle du /mirre/titti vilja gå på Spring Inspiration den 30 april? i jkpg duvet, modeshow o efterfest på Huset. 150 kr per biljett. det verkar askul! företaget vi gör ett releasparty för ska ställa ut sina kläder där.
om ni hör av er snart så kan jag fixa biljetterna.

puss

2008-04-15 @ 17:38:06
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0