TUR!

äntligen :)
var uppe tidigt ida.. kvart i sju.. gjorde risgrynsgröt å sen stack ja te gymmet :), solade tio min å sen började jag jobba.. när kl äntligen blev ett städade ja som fän å slutade efter två.. å nu sitter ja här.. 


igår fick ja även reda på att jag "ska" jobba varje mån nu.. å inte varannan.. så de blir typ mån, tis, ons, fre, lör varannan vecka.. tills vi får en ny vikarie då.. orka säger ja bara.. de e ju lite mkt, tyckte de me men a man får väl ställa upp då..

riktigt gött att de e lov nu iaf.. nästa vecka blire (förutom jobb) nog en sväng till lager med Daniboy.. å förhoppningsvis nån göö halloweenfest, vi som beställt kläder å allt, annars fåre väl bli krogen eller nåt..

just de på tal om TUR, som min rubrik idag heter..  Jag, Madeleine Lövdahl har vunnit en tävling på internet.. eller rättare sagt på lunarstorm.. hur ofta gör man de liksom? Säger bara en sak de måste vara Daniels tur som börjar smitta av sig.. :) me like!
Vallafall så vare en sån där Gilette Vibrance rakhyvel å raklödder... shysst!


image27


nu måste ja lägga på ett kol, Daniel kommer å hämtar mig om en timma.. så ska vi käka å sen se "The Kingdom" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0