Robert!

Tänk er själva att den där Robert från reklamen ringde å ville snacka med dig!! Lät ÄGGsagt som han! freaky

Alex: - MAADDE DE E NÅN TILL DIG!
Madde:- A hej de e Madde
"Robert":- Hej Madde
"Robert":- Jag ser här att du ringer med comviq, stämmer de?
Madde:- Aa
"Robert":- Vad roligt å höra Madde, hur funkar de?
Madde:- Braa
"Robert":- Hur gammal e du??
Madde:- 18
"Robert":- ringer du mycket till andra som har comviq?
Madde:- AA
"Robert":- ÅÅ de va roligt att höra.. Va har du för abonnemang?
Madde:- Player
"Robert":- Du har de?? Va braaa! Lyssnar du på mkt musik på mobilen då?
Madde:- Nee, inte än
"Robert":- blablabla, va har ni för telefonabonnemang hemma!? blabalbalbal!


Mitt jävla puko, skulle ju sagt hur jävla dyrt de e.. men de "glömde" ja, eller hade iaf inte en tanke på.. himla oflyt hela tiiin!

wellwell!!
Ida vaknade ja pigg som en pig kl 08:30.. var bara att gå upp å göra frulle, promenad med lamhunden som inte ville göra något annat än som hon själv ville..
Ska no ta mig en dusch nu å sen fixa te mig lite, så man inte skrämmer någon där ute.. ska nog till stan med Sanna å Nörd sen.. OM vi fixar en biljefel.. har blitt för bekväm för tåg (A) men de e så himla dyrt me ju.. utsugarna..
är så himla partysugen.. laddad inför helgen som fän! Hoppas de bli nåt partaj i helgen bara..

Ikväll ska ja jobba igen, å som jag inte längtar.. men softaste dagen..  andas snart ere helg ;)

heydå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0