Polar i all ära!

Här sitter ja på jobbet.. dricker lite vatten å äter lite päron å kollar på lite tv (höll ja på att säga) men de gör ja ju inte.. kollar in människor som simmar!
Kunde ju varit glamorösare ffs...

slutar om en sisådär 2timmar =)
MEN har inte börjat städa eller ta några vattenprover eller nåt än.. så blir väl in i sista sekund sen..

Ska hem å dricka te å äta mitt nya älskade polarbröd (hallelujah)

imon ska ja å Nerd å min lilla lillebror till simhallen å bada å sola å basta å ha de allmänt gött.. jobbar på hemmafrulivet!

å nästa år kanske ja å Mirre sticker till London!?! Ja vem vet!! ett minus finns de me de.. (eller flera kommer sakna Daniel å min familj å släkt å så förstås men där i London) nämligen råttor, men ja har sagt te Mirre att ja ska te en våningssäng å ligga på loftet.. som ja ska släpa me mig på planet (yeah right?) måtte de funka isf...

nehe nu ska ja fortsätta mitt glamorösa liv denna veckan å städa lite solarium

Baaayyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0