MAX!

blev att bööörna te stan..
murre, nörd, jonna å jag =) käkade på max å sen drog vi hem snabbt som attan hehe!

nu sitter de andra i skolbänken o ja ska no ut å springa nu eller gå.. får se vad mina ben vill :P

pratar i tele med min moster.. (min mammas tvillingsyster)
FAAAAN vad tjatig.. mamma e inte hemma så ja får ta allt tjat!!!!!!!!
skriker typ i luren så man kan fan lägga luren på bordet och hör fortfarande allt tjöt..
första samtalet: hej va gör du? va e mamma? blablablablabla aja hej då!
2-min senare.. ringer igen
har du testat den nya hårfärgen?
de har öppnat en ny butik varit där?
martin vill ha en ny mob!
minns du bollhavet?
sandras mob e stulen!
va köpte han där?
där kan han köpa en jacka
ja behöver nytt stadiumkort
har du kickskort?
ska vi åka te lager eller stan?
vi klippte oss i söndags..
ska hon färga blondt? eller bleka de? eller göra slingor?
var e mamma då?
men va gör hunden då?
hon e väl hemma? leta efter henne hon kan ju inte lämna hunden..
har du varit ute på sistone då? e ni på centrum eller? men kolla om mamma e på toan då..
e hon inte i källaren?
sandra var på centrum..
vet du hur länge ja sov ida?? te tio.. ja e ledig till imon kl ett..
blablablablablabla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
allt detta hann hon säga på mindre än 5-min!!!!!!!
TJÖÖÖÖT!!!!
min mamma är precis lika tjatig! så nu vet alla vart ja har fått de ifrån (A)


nehe nu måste ja fan ut fort som fan.. innan det ringer IGEN... å trackar sönder mig!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0