Lördagsgodis :)

äntligen.. som jag längtat.. jobbade från nio till två å sen blev de gymmet :)
åkte å svullade lite nybakta bullar hos Maysan å sen drog ja å Daniel till stan!
Daniel köpte guitarhero å spelar som besatt nu.. vi ska bli proffs..
sen köpte ja lite smått å gott me.. å Daniel bjöd på morotskaka med varm choklad till (A) yammie!!!

Sen drog vi (of course) till ICAMAXI!! Ett måste på våra turer..
vi köpte handkräm, sex (?) mandlar med youghurt på till mig haha, grönsaker, tacokyckling, wraps, kesella... (godis å chips (A) hehehe)          å en film me som vi ska se ikväll med Will Smith tror ja minsann de va.. å en bok till mig.. nån såndär nyttig sak med massa tips å recept å sånt.. inte för ja vill freaka mig totalt.. men ja tycker de e jävligt intressant att läsa om sånt.. så ingen tror ja e helt besatt av träning. mat å blablabla även om de verkar så ibland.. haha..

menmen nu ska vi laga "kyckling-tacos", dricka pepsimax å mysa å sen väntar som sagt var min godispåse..

(men allra allra först ska ja tvinga Daniel massera mig) 


Ps. Jag älskar lördagar..

och imon ska jag SOVA UT!!!!!!!! så länge ja kan ;)

ha en riktigt göö kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0