ja äter...

som vanligt.. :)

drog till gymmet efter skolan å nu sitter ja här å äter macka å knäckisar å fil å havrekuddar :) å dricker lite kaffe..

vet inte vad ja ska hitta på resten av dagen.. typ första gången på hur länge som helst som inget e planerat..
kanske är med daniel lite sen.. ska no slänga mig i soffan å läsa lite snart iaf..
sen kanske en promenad med byrackan.. henne gillar ja.. tycker inte om djur annars.. bara mina egna.. haha..
ego..
de ja vet är iaf att de ligger en "Skinka zucchini paj" å väntar på mig i frysen :)
testa en sån å tycker du inte att den är god ska jag personligen ge dig pengarna tillbaka..!!!

image19








dessa är också hur goda ja vill!!!!!!!!!!

image22image23


/Matvraket! ;)



ps. Miriam tycker ja såg ut som en kärring i min nya mössa ;( himla oflyt heela tiiin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0