In i vägga!

Känns som ja sprang in i väggen.. riktigt hårt..
e så jävla trött.. å deppig för ja vet inte vad typ.. seg å trött å mår illa..
fick gå hem tidigare från jobbet, kom en sorglig låt på mp3:n å ja börja böla å tycker mest synd om mig i hela världen..
fyfan..

men de va de de ;) kan ju va gött att böla lite då å då..
å de var visst så dags nu!!!

nu ska ja ha en pannkaka (kan inte motstå) å sen ska ja lägga mig i sängen å seen sova i hundra år.... läsa lite först :P

får se om de blir skolan imon..
de blir de om ja känner mig rätt..

wellwell.. nu ska ja sluta tycka synd om mig själv.. försöka iaf :)

gåånatt!!!!



image25 <------  tog detta kortet på mig när ja var i full gång innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0