dans

torsdag = dansdag..

men först.. klev ja upp i ottan.. gjorde mig iordning fort.. trampade iväg på mig frusna cykel hem till Jona.. (Jonna)
MEN hon sööv.. såklart.. ja bad för mig själv innan ja knacka på att:
"Snälla säg att hon inte försovit sig nu"..
MEN hennes moder öppnar å säger att hon sover.. ja springer upp å väcker henne å aa.. min frukost var ju förstörd!!! :/ :S hehe..

Jonna: - De sista ja hörde var: "åHH då kunde ja ju ätit hemma"..
(ja kan inte vara utan frukost)

cyklade som ett freak te skolan å hann käka lite.. innan föreläsningen ja skulle på .. som handlade om "Mellan svett å mascara"..
hmm.. den va väl rätt bra.. men personen som skulle hålla föredraget var inte där i "verkligheten" utan på en skärm..
live...... lamt.. hehe..
men vi (jonna hann precis =)) kollade klart iaf.. å tur att de mesta handlade om fotboll.. så rätt bra var den vallafall..

sen kolla vi på "SuperSize me"!
sen vare ferre te lunch..

sen beställde vi halloweenkläder :)
sen drog vi te mirre..
sen hade vi idrott..
å sen har ja bara segat runt här hemma.. ätit lite dajmtårta me :) firat broder som fyller 20 idag..
nu ska ja ut i mörkret å springa.. så  akta mig!

Senare ikväll: dans..


såå de var min jätteintressanta dag det..
ha d finnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0