Till salu: Nord och lite annat ;)

De e ganska bekvämt å bra att ha en p-vän

* Igår när ja var lite trött efter jobbet, ringde Daniel å sa:
"-Var inte ledsen,  lyssna här, jag bjuder på bio och godis i helgen!!! Men du får stå för de jobbiga, välja film!!!"

*Man kan tigga till sig massage när man vill typ.. 

"-Daniel de var så länge sen vi masserade varandra?
"-Du menar att ja ska massera dig??
"-Aaa ja e bara så himla trött nu, ja lovar att göra de på dig en annan gång"

*Värmer en när man fryser! <--- stort plus

*Ida var han lite rolig å ringde å sa att han funderat på vad han ska ge mig i födelsedagspresent.. han kunde visst inte bestämma sig för om han skulle betala lite av min resa, ELLER köpa en bärbar dator till mig... hahaha.. dagens i-landsproblem eller vad?
 han e stöörd! :)






ida kan ja no skratta hur mkt som helst..
kollar på alla gamla roliga bildern från högstadiet å från i ettan..

image55
även sparat alla kommentarer å denna löd:
"Sexuellt förhållande med en pussycat" hahah :P den fetaste katten ever!

image56
Mirr,Mads å Nord.. = PPP


image58
Vi exprimenterar med våra hår!

image59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0