Tappade tian i toaletten!

Blev så lycklig över att ja fann en guldpeng i min plånka.. inte lika lycklig när ja tappade den i toalettstolen fem min senare
"Nej säg inte att de va va ja trodde de va!!!!" men visst hade den fallit ner där.. plums.. mitt i där folk gör alla sina behov (!)fick ta en påse å ta handen å fiska upp den me.. seen.. desinfektion for life!!!
Efter rasten spelade vi ett asroligt spel som Emmy hade me sig..
Man skulle säga förklara va de stod på de där små pluttarna utan att säga ordet.. så skulle de andra gissa då förstås..

"SOm man stoppar in där nere i fäsken när de kommer blod" <--- tampong

" Madicken å hennes lilla lillasyster bodde där.. eller ja menar pippi" <-- ville villekulla

"De e en sån som är där nere å gräver i fäsken" <--- gynekolog

"Ta mig!!!! Ta mig till havet.. NEJ! <--- Per Gessle..


hahaha :P en mkt rolig lekstund ;)
efter de lunch å nu börjar vi snart projektarbete..
måste verkligen fixa klart allt tills imon...
sååå adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0