Stress

Vi åkte te stan vid halv tre, var framme tre, letade upp/provade madrass/säng, köpte täcken, påslakan ( givetvis i fel storlek haha ), överkast, sängbord (eller avlastningsbord som det så fint heter) å ja köpte lite annat smått å gott till lägenheten..bla annat massa doftljus såklart (A) var iaf på jobbet en minut innan ja skulle börja hehe..

Slutade strax efter åtta å planerade hemåt.. var "tvungen" gå förbi lägenheten.. fixade å donade å ville inte gå.. haha..
men sen kunde ja bege mig hemåt vid nio typ..

imon e ja ju ledig.. ska köpa grejor te den där kända kycklingsalladen vi brukar göra
me kyckling, cashewnötter, soltorkade tomater, rödlök, nån garlicdip å cremé fraiché.. man blandar allt i en enda stor röra.. de e riktigt finnt vill ja lova.. de blir inflyttningsmaten för morgondagen :)
kanske att ja köper lite blommor till Daniel me ? De fattas fortfarande lite sådant tycker ja minsann..
Han märker säkert inget ändå ;)

nehe nu ska slänga mig vid tv:n, dricka kanelte med mjölk <-- yammie å va uppe hur länge ja vill.. sen ska ja sova.. hur länge ja vill :) LYX!!

Bloggar live från inflyttningen imon ;) tsss..

ne men seriöst.. adjö!

Kommentarer
Postat av: Isa

men för schööeenn. jag vill oxå flytta in hos er!
chokladljus o scones.. o te i fina muggan.
låter hur jäkla myyysigt som helst juh!!
(avundsjuuuk)
gud va roligt för er Mads!
räkna med mig på inflyttningsfesten. jag lovar daniel att inte äta i sängen. haha.

puss

2007-11-29 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0