Överstökat!

Först ut.. å äntligen redovisat historiearbetet.. en tråkig sak mindre att tänka på..
om cirkus 10-min börjar mitt utvecklingssamtal.. :P vilket kommer bli mkt spännande.. har typ ingen aning om nåt känns de som.. blir kul å se vart man ligger alltså..

Mina väninnor e inte här ida :/ så känner mig lite ensammen.
men efter utvecklingssamtalet drar ja no å käkar å sen fram å jobbar ett par timmar.
sen ska ja å Daniel å hans mami pyssla lite i lägenheten å sen ska ja jobba i simhallen.
fullt upp for life.


btw så e ja beroende av en sak (till)
hallonsmothie.. som slinker ner både te frulle, ibland mellanmål å kvälls"mat"
fil, minimjölk å massa hallon å mixa som fän å sen ere klatt..

nehe Birger kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0