Kiwifågel!

Var ute å promenerade lite me hunden, sen blev hon helt galen (och kåt) när hon träffade på sin älsklingshund.. fick springa å jaga henne å ha mig..
Sen blev de en 45-minuterspromenad för mig själv..
å nu sitter ja bara här och ugglar.. om två timmar måste jag åka till jobbet, och det suger...
jobb mån, tis, ons, fre, lörd.. menmen man ska va gla att man har ett jobb iaf..

förhoppningsvis ska ja sova med Daniel ikväll.. vore mysigt..

Dagens frukter jag smaskat på är/VAR en stenhård kiwi som ja fick bryta på mitten med en plastsked som gick sönder både en å två gånger.. sen fick ja sitta å slaska i mig den å de skvätte på folk (Miriam.. tack gode gud att hon nog inte märkte de ens) + ett stenhårt päron som ger mig allergiutslag på/under läppen nu..
vilket jävla problem då... :P
ne nu ska ja no gå å vila lite!

image66




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0