Kaka med peppar!

Idag intog ja min första (okej, två stycken (A)) pepparkaka..
smakade gott + med kaffe som ja inte druckit sen i lördags (A)
va e de me mig? Duktig e ja..

Ida har ja iaf varit i sporthallen hela dan, mest suttit å glott känns de som. Men gärna för mig, e ju ledig imon ju :)

Å hundfan har ätit upp två bananer för mig igår OCH en nu alldeles precis.. går inte ha väskan på golvet en enda sekund ju..
VÄntar på Daniel, vi ska till IKEA å shoppa ida igen :) å äta kycklingsallad på dragon såklart.. yammieyammie..

sen ska ja no gå te dansen ikväll, dansa i våra fräna kläder å sen springa hem..
min motion för dan..

Snart åker vi till Stockholm me.. ja, Mirre, Nord, Isabelle å Fidde*itta
Fan va gött de ska bli.. yeiij!

Kommentarer
Postat av: Anna

Äre sant? :D
Faan, jag blir helt rörd.. Tack så mycket!

2007-11-22 @ 14:51:03
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha fan va go du e! ah okej men det får man ju kolla in då ;) Låter trevligt det du inte dumt me sallad :)Ja har ingen aning vart jag ska va först va det kryssning men så blev det ju inte, men jag firar gärna me dig/er om det är okej? Jo jag vill träffa dig snarast var ju 8479532 månader sedan haha typ, kanske lite mindre men ändå.Puss du e bästaste!

2007-11-22 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0