El gymo!

Varit på gymmet nu.. riktigt gött =) ska no slänga mig i soffan ett tag nu..
sen ska ja käka tonfisk med grillade grönsaker.. nån ny wokblandning på ica.. yammieyammie! :)

KANSKE att Daniel ringer å vill ha lite hjälp i lägenheten ..
börjar jobba halv fem sen..

ska bli så himla gött att va ledig på fre.. ska sova ut å vila ute te jobbet på kvällen..
min sista bastuextem iaf :) (slutat tolv, på natten alltså) men alltså för sista gången på ett bra tag nu förhoppningsvis..



nån mer än ja som älskar kav?
I fredas åt ja å Daniel kav-me-brö på IKEA , i söndags bidde de falukorv i ugn me hemmagjort potatismos (<---sjukt gott) å i igår vare prinskavar i skolan, å ida me! På fre  blire kav på bastuextrem:en..
korv,korv.korv


image67<-- de där ser riktigt smaskigt ut..
fan va hungrig blev nu.. ska lägga mig nere i soffan å läsa lite å sen äta..

ha en göö dag me er!

*vill utomlands nu*

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh yes. Scones är verkligen underskattat!
Och mättande..
RAAAAAP! ;)

2007-11-21 @ 14:36:43
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Sandra

Hejsan gulle ;) jodå det är bara bra här, sj då? Det håller bara på 10-13 så det är ju bara fyra timmar (inte så länge) jo hade varit kul om du hade kommit :).Ne jag vill inte gå har dessumtom inga normala kläder att gå med haha. pusss love u!

2007-11-21 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0