Utlovad massage! :)

Inte dumt att sluta en timma tidigare idag :) en hel timma tänk..
kvällen blev inte sämre av att risgrynsgröt me massa kanel å iskall mjölk stod på matschemat för kvällen.. ;)

de ringde från furugården me.. men kan fän inte jobba på fre ju.. inflyttningsfest..
måste bli bättre på att säga nej! MEN de e ju mig vi talar om ;)

nu sitter ja här i snobbenshorts/linne å en filt virad runt mig.. uppkurad i soffan.. kollar på när "Leila bakar" massa göa saffransscones, cupcakes med vit choklad o guldsmarties o massa annat mums!!! mmm..

en stoor kopp te med milk å honing står på bordet å väntar på att bli uppslurpat.. + finncrispknäcke<---ny last for life ;) mmm originale!!!!

Nehe nu ska ja tända massa ljus å mysa vidare ;) ska va uppe riktigt länge å se på tv ikväll å ha de gött..
imon ska ja sova ut.. gå te gymmet.. sola en litten stund p sen fixa te mig lite..
så ska ja å Daniel dra te stan.. shoppa en massa (julklappar o annat kul) sen ska vi te skryd å hämta daniels gamla säng som vi ska lämna till broder min.. å sen ska vi hinna me å lussefika i stan me.. ett måste..
sen går de även rykten om att Daniels moder ska slänga ihop världens godaste tacopaj till oss imon, som vi ska mumsa på framåt kvälla ;) yammieyammie!!!!

nehe en massage var utlovad me.. så när daniel sett klart sin dokumentär på datorn blir han allt hunsad till soffan med massageolja i högsta hugg! mohaha!

lite vardagslyx sådär ;)


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

tacopaj, saffransscones, lussefika... jag ser nog bara det jag vill se i ditt inlägg :) haha

2007-12-12 @ 22:41:43
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0