skum tomte

Pepparkakor - Lussebullar (mmm give me, längtat efter hela året.. i frysen skymptar nu en hel del påsar med lussiga små läckra lussekatter)
Skumtomtar - Knäck (måste köpa te helgen, lätt)
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar -Prinskorvar (är en sucker för kaav,men just dessa slår no fän inte mammas hemmagjorda köttiga bullar.. min moder är bästa kocken!)
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill    (inte lax om den inte stårr i ugnen i 20min)
Paradis - Aladdin
Sylta - Pastej (uääk)
Glögg - Julmust ( ska köpa ett helt gäng imon)
Rödbetssallad - Dopp i grytan
Ris a la malta - Risgrynsgröt  (mmmm)
På skinkan: Äppelmos - Senap



han e allt en liten rackare den där daniel.. han tog en "frigång" ida,, o ja fick nöja mig me insmörjning.. hehe..
elake e han.. ;)
kollat på fråga olle nu, o nu ere "playboy mansion"


meeer teee..

Kommentarer
Postat av: kusse

Nämen nu vill ja ha julmat bara för de ju.Ja lätt det blir våran dag me mys och julshopping :)

2007-12-12 @ 23:29:35
Postat av: Tu Madre

haha, men så var du också tvungen att skriva ett nytt inlägg och bara rabblar upp all god mat man kan äta på julen... ;)

2007-12-13 @ 10:53:46
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Isa

oh yeah. det va gott med fest igår. med nu känns det skönt att jag inte behöver festa förräns juldagen. haha. är lie sliten av allt festande på senaste tiden.
jag tror jag går till halv 4 imon, så det blir nog att jag tränar lite senare..
du ska jobba imon va? eller va det inflyttningsfest?
jaja.. men du får gärna träna vid tre, hinner jag så kommer jag med ner då. det märker vi darling!
puss o kram

2007-12-13 @ 12:22:16
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0