punka.. på bildäck för en gångs skull!

jepp punka for life.. var barnvakt igårkväll/inatt ju.. stiger upp halv åtta.. ska hem å sen dra te jobbet.. lånat Daniels bil..
så märker ja att inte allt låter som de ska.. körde ju utan luft i ena däcket, så kan vara de ju ;) på nåt vänster var luften ur.. knepigt.. inge hål i däcket eller nåt..
iaf inga pengar på mob. (jävla saldotak) sprang tillbaka till där de bor å ringde daniel.. han fick ringa sin pappa.. som fick åka från skryd te vryd å hämta daniel å sen ut till tofteryd å hjälpa lilla mig..
(De konstiga e att ja har drömt att detta hända, att ja hade Daniels bil å de bidde punka)
snabbt hem.. cykla te jobbet.. jobbade te 9-12.. solade, var på gymmet, gick hem, käkade tonfisk å grönsaker.. å nu sitter ja här.. måste skynda mig som fan.. e bara hemma på snabbvisit (egentligen) för att hämta plattis å hårfön..

dansuppvisning ida me vid sex.. sen jävlar blire SCONES Å MASSA ANNAT gott framför tv:n med Mirre å Daniel å kanske nån mer eftersom Johan svek!?

Daniel var gullig ida.. när ja kom hem från gymmet sa han att ja skulle kolla längst upp i skåpet.. å där låg de en paradischokladask :) sötis!

menmen ska skynda mig te daniel nu igen.. få lite massage i mina onda ben!!!!

imon blire div 2 cup ju.. kommer bli hårt som fan.. sen furugården för att jobba...
ja hunsas hit å dit :P

ha en angenäm kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0