Bränd for life!!

Jomenvisst!
Skulle sola å bli lite brun tills imon, gymma å sen ut å gå en promenad..
Fick för mig att köpa en såndär grej man smörjer in sig me.. har testat step 2 innan å tänkte amen va fan köra på 3
an ida då.. MEN de skulle ja ju få ångra.. la mig å kände hur de brände.. låg no fan max EN MINUT!!!
Såg helt brännskadad ut (bildbevis finns på min telefon) å med tanke på Lindas kommentarer när ja visade upp min feja kan de inte sett nådigt ut:
"-Oh herregud! Shit!" <-- maah nåt sånt.. helt insane!!!
trodde ja skulle ta livet av mig eller nåt.. okej att de vore för en liten grej, men kändes som mitt liv var förstört.. hahaha!
Ringde å beklagade mig för Daniel å sen tvingade ja broder min att komma å hämta mig utanför sporthallen..
Gömde mig bakom ett stort träd på baksidan av sporthallen.. hahaha.. mobbad!

MEEN mina kära vänner... de börjar arta sig nu :) börjar få tebaka mitt grisrosa vanliga ansikte.. å ida e ja faktiskt glad för de.. hade inte varit skoj att ställa sig på scen å dansa imon helt förstörd på hela kroppen.. särskilt med tanke på våra utstyrslar imon.. PUH!
Ja har dansat som en dåre nu.. å ja kan no inte bli mkt bättre! Ja kommer no iaf (ungefär) komma ihåg stegen på de sista där imon.. får vi be å böna för..

Nehe nu får ja va lite dansant av mig å öva mer, göra mina situps på min tröja å min boll å lite ryggresningar.. Å sen dansa in till duschen..

Ska no leka lite me Daniel sen.. är sugen på scones (A)
Mirre skrev å de kanske händer nåt extravagant eller nåt kul iaf ikväll!?!? Ja vem vet..

 damn vilket pisseväder de e ute.. värsta höstvädret..
Men säger som COffe: - Ja de e ju Sverige i ett nötskal!
Å de e de ta-mig-fan!

Nehe down on the floor bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0