Träning tisdag!



Hur trött får man vara? Somnade halv ett inatt och gick upp sju för att tvätta.
Somnade om till tio, drömde mardrömmar om kissie som skulle mörda mig + att det var en massa matematik på utbildningen jag ska börja på (suger på matematik)

Efter frukost tog jag mig en powerwalk runt Gärahov!
Sedan plockade ner tvätten från torkrummet.
Drog sedan till gymmet och körde triceps/biceps/mage hårt

Och sedan har jag varit hela däckad hemma.. somnade till och med på soffan en halvtimma och det är inget som händer ofta vill jag lova!
Får väl skylla på värmen som alla andra + att jag dragit ner på maten!



Tvingade mig ut på en liten kvällsjogg för ett par timmar sedan, 10min gång och 20 min jogg..

Blir att spendera kvällen med "Topp Hälsa" som min snälla man köpte till mig, och se klart twilight filmen! (tvåan)


Kost idag:

Frukost; kesella med lite funlight, skivade jordgubbar, lite fullkornsflingor, 1ägg en äggvita
Powerwalk
Banan
Gym
Lunch: Flingor&mjölk, två sportknäckebröd med makrill i tomatsås på
Mellis: Halv kesellaburk med lite fun light
Jogging
Middag: Köttfärssås & fullkornsmakaroner, plommontomater

Får bli lite kvällsmat nu också!!

 

Ha de fint! :D

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym madeleine!

2010-07-13 @ 21:42:55
Postat av: Madde

:D vad gulligt skrivet du anonyma!

Glad man kan bli av lite peppande kommentarer!

2010-07-13 @ 21:58:30
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0