Onsdag = rumpa/ben på gymmet

Vem vill inte ha en fast bakdel? Jag vill iaf, men då gäller det att jobba för det med!



Dagens rump/benträning:


Stående rumplyft:
15 reps x 4set

Hängbron på pilatesboll:
1 min x 3 set

Enbenshöftlyft på pilatesboll:
15 reps x 3 set på varje ben

Rumplyft med inåt&utåtföring:
12 reps x 3 set

Benspark i maskin för framsida lår:
12 resp x 3 set

Utsida lår i "gynstol":
40kg 12 reps x 3 set

Insida lår i "gynstol":
35kg, 12reps x 3 set

Vadpress:
12kg, 12 reps x 3 set

Baksida lårcurl:
15kg, 12 reps x 3 set

Frågor på det?


Totalt: 28set ben

Dagens powerwalk: 30min nu på kvällskvisten

Eftersom jag har ont i knäet är det många övningar jag inte kan köra tungt. Därför blir det en hel del övningar med kroppen som belastning, samt statiska övningar..


Hoppas på lite skön träningsvärk imorgon :)
Men Nu äre sängen som gäller efter en dag av: Stek på Flaten med min man, stan med tjejerna och träning!



EN HET LÅT  ;) TSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0