Heidi fucking Klum, come to mama!

Dagen har bestått av gym = kondition 30 min.

Fika med Mami&Alex.. hemmagjord chokladkaka, vaniljvisp, bär o hemmagjorda skorpor.. Min mamma e fan bäst på att baka :P 

 

Skottade hos May o pratade lite, sedan slappat i soffan med lite gött o massa loka citron med citron o isbitar i :) 

 

Mina stackars fötter värker lite här o där efter mardören igår.. ja skämtar inte.. blåsor här o där.. ajajaj!!

Nu ska ja laga kycklinggryta med laktosfri matlagningsgrädde, champinjoner, currykrydda med mera.. 

Till detta serveras det en fräsch grönsallad och klyftpotatis som får knapra till sig i ugnen medans kycklinggrytan kokar till sig.. Mumma! 

 

<-- så ledsen var ja på tåget igår.. ont i fossingen.. skulle testa med en plastpåse på foten tyckte Sandra här.. 

 

Ja syndade lite idag med, och beställde enligt följande grej;

A eller inte hela hon utan en tischa med bruden på... wooord!

 

 

Madde utanför O´Learys till Sandra: - Beställde du bord i någon annans namn? Som kändisarna brukar göra?

Sandra: Victoria Silverstedt, men de undrar väl var pattar är.. 

 

 

Ikväll blire "Mia&Klara" , bra för själen de.. 

 

"Kööket, vadaaogsrommet, kööket, vadaaogsrommet".. Snäll se: kanal: 1 kl åtta.. du blir inte b-sviken ;) 


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha

2009-02-08 @ 20:36:30
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: mammi

hahahahaha.plastpåsar på föttera,chokladkakan.tog slut.adde va ju hemma å gööötade saj. han stack te stockholm idag göööt å kul för honom. jag ska baka te daj när jag örker.kram mammi.alex hälsar oxå.

2009-02-09 @ 14:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0