Har tönten skrivit nåt tänkte du nu va?

Ja se där.. fettokissen Madde har haft mage nog att skriva lite.. trodde ni icke va?

Va har ja hållt på med på sistone?
Göteborg i helgen med kusinen min.. bilder finns o kommer väl.. (läs: om ett par veckor typ?) ;)
Vi partajade te halv sex på morgonen som man kan när man inte går ut på andra vissa ställen (läs: jkpg)..
Vi shoppade te : "-Fan sandra, mina skor värker".. både bokstavligt talat o a allt va man nu kan säga..
Svettigt värre typ.. vi åt god potatis me kycklingröra, vi fikade morotskaka..
lördagkvällen gick vi ut o åt världens godaste kycklingsallad o sedan fikade vi mera haha..
riktigt trevligt o mysigt hade vi de =)
ja som ni ser.. äta e vi rätt duktiga på..

Igår jobbade jag som bara den.. ÖVER EN JEFLA TIMME för EN KUND.. ledsen va ja, kom fan lite tårar..
ja va ju så hungrig o müde..
På kvällen blev jag mig själv efter en timma på rotexen på gymmet o mag&ryggträning..

Idag har jag jobbat mellan 9-18, iaf gått en halvtimmas promenix på lunchen, fikat med Mirre nu ikväll o nu ska vi minsann åka iväg på en tripp snart :)
Sanna, Nerd, Mirre o Jao.. de blir la fint de..

nu ska ja slurpa i mitt te.. gå in o pussa på mina män (kissekatt o daniel)
nattinatti...


og jeg skall lere meriam danske!!
hon e keeesss ;)

Kommentarer
Postat av: nerd

hörrö du får nog lära mig me! eller så kör vi på engelska ;)

2008-10-15 @ 12:14:58
Postat av: Karin

Å TACK:) kram!

2008-10-15 @ 22:03:25
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Tomteeeeen :)

Mer skrivning i din blogg - JA TACK! :)

2008-10-16 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0