mat o tjat!

Jag har jobbat från 8-13..

åkte en sväng till ny second hand affär.. fanns verkligen INGENTING!!! NADA!! en hundraårig gammal tv för typ 400 haha..

men fullproppat med folk var de, kunde knappt komma förbi o fram.. 

Så ja tänkte dra te ikea o hm för att leta reda på ett par paljetttights ja spanat in.. 

men de gick ju fan inte svänga vänster.. såna jefla bilköer o ingen jävel som vill släppa förbi en..

så ja drog höger o drog ner på stan .. hehe.. i min ensamhet.. men inga fynd på hm.. på gina hänger ett enda par glitter/lack- tights lite undanskymt sådär typ någon som tänkt: "ja hänger dem här så ingen ser dem så länge" hehe.. och som vanligt när de gäller just storlekar så va de fan SMALL på dem.. inte klokt.. 199 spänn.. men när ja kom ut i ljuset va de inte riktigt som ja tänkt mig.. men ja e glad ändå.. sen drog ja te råslätt o shoppade mat på willys.. fyra fullproppade kassar.. och jag BAR PÅ KASSARNA UT .. ingen vagn som alla andra klenisar..många ögon sneglade på mig när ja kom där med alla mina kassar o väska o nycklar som lät o hade sig.. hehe..

men ja klarade mig.. mina underarmar fick sig en omgång om man säger så.. -damn de lät snuskigt..

nu har ja varit på gymmet (därav min pigghet) o tränat 30minuters cross.. 200situps o korsrygg... fit for fight e ja nu.. stark..

sitter i min favo-outfit bestående av träningsbrallor o träningstop .. magen en aning utstickande då jag hungrig som fan hävde i mig en stooor skål med chili con carne o broccoliblandning.. mums!!!

Nu ska ja duscha o sen ut å åka igen.. hem till mamma o smaka på hennes hemmagjorda potatismos.. ja måste.. de finns inget godare haha.. (A)  en liten promenix med Candie me kanske.. ja som trodde de skulle va ljust nu :( helt köölsvart när ja kom ut från gymmet.. 

ska förbi o hälsa på may me.. o sen handla kycklingröra.. för ikväll blire hyrfilm o bakpotatis med kycklingröra =)

mat,mat,mat.. my life.. 

 

en sak till.. daniel e på lager  :)

daniel: - ja ska te lager me tobbe.

madde:- får ja följa me?

daniel: men vi vet ju inte när du slutar?

madde: - a men förresten du kan åka sj me dem då..  så kan du köpa massa presenter till mig =)

daniel: - a ja tänkte de =) va har du för jeans storlek? o tröjstorlek? ja vet ingenting..

 

hahaha.. ja e förväntansfull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0