Im in the game!

Sååå ja!
Äntligen!
Nu är jag med mobil igen.. lånemobil.. fin som tusan.. eller inte.. nått mitt mobiltak :( men folk får gärna höra av sig..

o alldeles nyss med internet me.. fifaaan va gott!!!
igår flyttade vi för fullt.. sov här första natten.. riktigt gött!!
Upp o åka till habo imorse.. spelade match som gick käpprätt åt helvete typ..
åkte till stan med daniel o handlade på ikea :I hejdå pengar! jaa de va denna dagen de..

nu har vi fixat o donat sent in på kvälla.. o nyss käkat wraps med tacokyckling o tillbehör.. de satt riktigt fint..
 äntligen kan vi sitta i soffan :)

nu känner ja i min aura att jag ska koka mig en kopp mums-bums te o käka lite clementiner o cashew.. yeahh!

såå på återseende!

Kommentarer
Postat av: Niccie

SVAR: ja mumsiii =D

2008-03-02 @ 00:58:34
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0