Lördagmorgon, alltid bäst!

Blev en timmas gymträning på kvällen igår.. Underbart.. Körde 30min på crosstrainer och 3set tunga biceps, samt 7 set triceps och 200situps på de.. I like!

På kvällen blev de varma mackor ett glas mjölk och däckade in i sängen kl 23.. snacka om seg haha!

Nu har ja dani varit köpt frallor på ritz o ätit mysfrulle med jp och p4 på radio (hahaha fyfan va pensionär de låter)

Nu ska ja duscha sen ska ja te stan köpa: solkräm, lotion, digitalkamera (hoppas ja) och massa annat nödvändigt till resan =) min ständiga följseslagare Sandra möter upp mig såklart!!

I em blire sol och bad och utgång!

Sön-ons blire 90min kondition var dag och hinna träna igenom hela kroppen en gång till innan vi åker..
Tar givetvis med mina löpdojor te kreta.. vi har ju gym på hotellet =)

Annars ser ja mest fram emot att ligga på beachen me en öl i handen.. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0