Min dag

Dagen har bestått av tentaplugg, på fredag är det dags.

Har iaf hunnit att varit och tränat, det är helt sjukt vad detta "spökvatten" som Mirre kallar det kan göra för träningen.
Det kan inte vara placebo, för det sticker och spritter i kroppen och jag kör på mkt tyngre vikter än vad jag brukar, samt att cardion går sjukt mkt lättare.

 <-- Blää, men det går lite lättare att få ner med en brustablett i jordgubbssmak ex, efter tips från http://lifebytess.shapemeup.se/

(Att dricka med sugrör rekommenderas med, det känns som det fräter en del på tänderna annars. Alltid bra att dricka ur sugrör om man dricker något annat än vatten, spara tänderna..)

Rekommenderas stark. 299:-, http://www.topformula.se


Dagens träning:

Cardio: 18min crosstrainer, 12min intervaller på löpband, 5min hopprep

Triceps: 9 set, 12-20reps

Biceps: 9 set 8-10reps

Härlig träningsvärk i insida lår idag med, gillas mycket! Stort "problemområde" för mig, men kul att ha något att kämpa för, man är/blir väl aldrig 100% nöjd med något, och tur är väl det! Har ju iaf ingen stor mage, eller "no popo" som en thailändare valde att kalla den ;)



Har DU något extra mål med din träning just nu?  Kunde vara kul att få veta!


På em har jag bara myst runt i mitt nya underställ från Stadiums barnavdelning, haha!
Vuxenunderställen var för stora, sparade på så sätt en hundring ;) Jag älskar att ha på mig underställ, så varmt och mysigt!!



Ett gott mellanmålstips:


Keso, satsumas och lite osaltade "nuttifrutti". Asgott till kaffet!

Nehe om man skulle fortsätta lite med sina tvärsnittsstudier, kohortstudier, positiva, predikativa värden och andra roliga epidemiologiska begrepp ;)



Ha de fint!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0