Träning torsdag

Igår efter jobb 7-16:20 blev det storhandling. .det ekade tomt i kylen så det var verkligen välbehövligt!!
Jag var så trött och seg när jag kom hem. Men två mackor och en kaffe senare var jag mig sj igen!

Drog till det svettdrypande gymmet, snacka om varmt, och mkt folk.. blev:

10min uppvärmning på rotex, 6 set biceps (bicepscurl med hantlar, stång och armhävningar från pilatesbollen, 2set triceps, ca 220situps
Sedan åkte jag till friluftsgården och sprang: 3km på typ 17min.. 

:) Skönt med stretch och mat sedan..

En av de godaste rätterna jag gjort blev det:

Stek en liten gul lök med 100gram tonfisk, häll i en halv påse tacokrydda och en halv burk tacosås..
Servera med grönsaker grovt tacobröd och lite creme fraiché :) Yammie, nyttigt och gott!



Nehe nu ska jag strax pallra mig till jobbet.. ikväll blire "afterwork" med en jobbarkompis..



kameran har inga batterier så inga bilder idag :(

Ha en härlig fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0