Träning tisdag m.m:

 



Idag kickstartade jag dagen med en morgonpromenad runt Gärahov (5km) innan frukost.
Nu får det bli morgonpromenad 4ggr i veckan!

Sedan blev det grötfrulle och kika "Nyhetsmorgon".

På gymmet idag blev det som ni ser:

15 HIIT träning på löpbandet.. ställde in bandet på lutning:5, sprang 30sek på 12-12.5
och gick lite lugnare på 6.8-7.. ska bli kul se om några veckor om det ger resultat..
Ska göra HIIT ca 3ggr i veckan, minst..

11 set axlar
225situps.. raka, sneda, omvända osvosv..
Allt för att chocka magen ;)

Förutom träningen har jag lagat:

Grönsakssoppa




Dagens oturliga saker:


Skar mig såklart på en konservburk så det aldrig slutar blöda (förra veckan på en osthyvel och sen ett rivjärn).. :(
Såg att ca 2kg nötfärs i frysen blev infryst för sent så det är bara att slänga :(
Tappade ett mjölkpaket så det landade längst ner i kylskåpet och tog sönder en stor glasskiva :(

Men heyy jag är glad ändå :)

Nu ska jag och mannen städa vidare sen blir det en promenad och kaffe hos M..

Ikväll tv-dejt med Sandra och Sanna och kanske några fler :)

HAJHAAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0