Träning måndag:



Träning måndag:

40 min powerwalk runt Södra park
30 min cardio på gymmet (15min cykling och 15min på crosstrainer)
200 situps (cykla, omvända, sneda osvosv)
30min lugn promenad med Danni nu på kvällen

Nu jävlar ska jag bli fit så nu får det bli mer cardio och 3 gympass / vecka

Kosten:

Frukost: 0,75 dl gröt med minimjölk och frysta blåbär
2 mackor i form av pumpabröd med keso/smör/ost på
Powerwalk
Cardio på gymmet

Efter-träning-mål: Banan och whey 80 drink
Lunch: Lite hemmagjort potatismos och en hemmagjord biff, mkt grönsaker
Mellis/fika: med Isabell: Ett päron :P
Middag: Kycklingsallad (kyckling lite fullkornspasta massa grönsaker och en grekisk sallad vingrette, fetaost)
Promenad
Kvällsmellis: 2 små nybakt filmjölkslimpabröd med keso&skinka på



See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0