Träning fredag:

Idag blev det jobb 7-13..

Efter det kom jag hem seg och jävlig.. (efter en arbetsdag denna veckan!?Woot)
hinkade kaffe, en proteindryck och macka (snabblunch) och rullade till gymmet på inlines..

Blev 15min hiit träning på löpbandet sprang i vanlig ordning på lutning: 5 sprang en minut vilade en osv..
Går ju att variera i oändligheten..

Sedan blev det bicepscurls med hantlar: 20 reps x 3 set 7-8kgs hantlarna
och bicepscurls med stång (antar jag att man kan säga!?): 12 reps x 3 set med 25 kg 

ca 200 situps omvända, på pilatesbollen, raka, sneda osvosv..

Varvade ner med 5min på löpbandet i lugnt tempo..
Kom hem svettig och endorfinhög och fick för mig att gå ut och springa i det härliga vädret.. så blev 3,3km ungefär..

Nu har ja chillat med en kopp kaffe och en bar.. nu måste jag handla tråkiga saker som rengöringsmedel och sköljmedel.. fredagshopping..

Ikväll antar jag att det blir lungt.. som vanligt nu för tiden.. men snart är mina alkoholfria 2månader över och det finns risk för party igen :D


Sitter och kollar när Danni dammsugar :D

Daniel i ett nötskal.. med min gamla klänning, gammal kofta, halsduk från en allerstidning och en kärringmask.. mohaha..


Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du får en nice dag snygging! :)

2010-05-15 @ 13:16:05
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0