Ska klaga lite..

<-- allergijävel

Har extremt mkt allergibesvär nu.. mkt som slår ut i naturen..
Ögonen klias, jag blir jättetrött och irriterad och man snorar/nyser hela j-vla tiden..

Men det har inte varit en lugn dag för det..
Imorse åkte jag och Daniel inlines ca 40min.. handlade lite, en sväng till skryd, lunchade med Maysan, åkte till gymmet och tränade ben med Fanny & Sanna, hämtade ut mina pjux, handlade igen, städat kylskåpet, slängt reklam (5-6 kassar!!!!!!!) med mera..
Nyss käkat "middag" två små mackor i ugn med makrill på.. Storhandla imorgon som tur är :) ekar lite tomt med två personer som äter för 4 typ..

Nehe nu får det bli ett SATC avsnitt, sen efterlyst, sen sova..

Imorgon blire det uppstigning vid 5 för jobb 7-16..

Snart helg igen :)

Hajhaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0